top of page

ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

Czas na dokonanie zwrotu lub wymiany wynosi 14 dni od daty dostarczenia zamówienia.

PROCEDURA WYMIANY TOWARU:

 

Istnieje możliwość wymiany biżuterii na inny rozmiar, kolor lub model.

1. Wyślij wiadomość z informacją o chęci wymiany biżuterii na adres subtelneakcenty@gmail.com i poczekaj na odpowiedź.
 

2.  Zapakuj bezpiecznie towar do wymiany wraz z kompletnym wyposażeniem i wszystkimi akcesoriami (opakowania i zabezpieczenia). 
 

3. Wyślij paczkę na adres:
 

Subtelne Akcenty Aleksandra Koch

subtelneakcenty@gmail.com

tel. 530 402 769

ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław

 

lub
 

Paczkomat InPost WRO64M ul. Hubska 84-86 Wrocław

4. Po otrzymaniu paczki w ciągu kilku dni wykonamy i wyślemy nową biżuterię. 

W przypadku chęci wymiany towaru Klient pokrywa koszty wysyłki w obie strony.

PROCEDURA ZWROTU TOWARU:

Istnieje możliwość zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki.

1. Wyślij wiadomość z informacją o chęci zwrotu biżuterii na adres subtelneakcenty@gmail.com, dołącz skan lub zdjęcie formularza zwrotu i poczekaj na odpowiedź.
 

2. Zapakuj bezpiecznie zwracany towar wraz z kompletnym wyposażeniem i wszystkimi akcesoriami (opakowania i zabezpieczenia). Pamiętaj, aby włożyć do paczki wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu.
 

3. Wyślij paczkę na adres:

Subtelne Akcenty Aleksandra Koch

subtelneakcenty@gmail.com

tel. 530 402 769

ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław

 

lub

Paczkomat InPost WRO64M ul. Hubska 84-86 Wrocław

4. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem regulaminu. 

Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest odesłanie nieużywanych produktów wraz z kompletnym wyposażeniem oraz wszystkimi dodatkami. Do paczki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu


Produkty nieprefabrykowane (wykonane na specjalne życzenie Klienta, np. naszyjnik w innej długości, niż standardowa) nie podlegają zwrotom.

 

Karta Podarunkowa nie podlega zwrotom. W przypadku zwrotu produktów zakupionych przy użyciu Karty Podarunkowej, po jego pozytywnym rozpatrzeniu, kwota równa wartości zwracanego towaru przekazywana jest w postaci nowego Bonu Podarunkowego w wersji cyfrowej.
 

Koszty wysyłki zwrotu do sklepu pokrywa Klient. W przypadku odesłania całego zamówienia, zwrócona zostanie pełna kwota zapłacona przez Klienta (cena produktów oraz koszt dostawy), z zastrzeżeniem regulaminu. 


 

PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU:

1.  Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu można dokonać na adres subtelneakcenty@gmail.com

 

W powyższej wiadomości należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji.

2.  Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji. 
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest  jednoznaczne z jej uwzględnieniem. 

3. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:
 

Subtelne Akcenty Aleksandra Koch

subtelneakcenty@gmail.com

tel. 530 402 769

ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław

 

lub
 

Paczkomat InPost WRO64M ul. Hubska 84-86 Wrocław


4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta wszelkie koszty związane z reklamacją, jak np. dostarczenie i odesłanie towaru ponosi w całości sprzedawca.

Reklamacjom nie podlegają:

 

- Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, z winy Konsumenta, np. odbarwienia lub uszkodzenia biżuterii powstałe w wyniku nieodpowiedniej konserwacji, niezgodnej z zasadami pielęgnacji biżuterii (np. kontakt biżuterii z chemią, kosmetykami, perfumami)

- Uszkodzenia mechaniczne, tj. np. zarysowanie lub zerwanie biżuterii.

- Uszkodzenia powstałe na skutek upadku, zahaczenia bądź innego wypadku.

- Naturalne zużycie produktu (np. starcie pozłocenia).

- Wady widoczne w dniu zakupu (przy założeniu, że Kupujący wiedział o nich w chwili zakupu).

bottom of page